Mys i Gislöv...

sitter hemma hos mamma och pappa just nu åkte hit i förmiddes =)
J skulle jobba och visste inte när han sluta och sen skulle han bort på kvällen till en kollega. hade gärna följt me dit och fått smaka på maten dom ska få, hahaha. dom kommer ifrån kina så de skulle bjudas på en massa gosaker! egentligen skulle vi varit på kalas för C och I men dom blev sjuka, usch! krya på er!!

iaf när vi kom hit hade mamma bakat bullar som vi mumsa på till frukost och Noah han ääälska de, haha. min lille fis <3
jo, vi tog oss en tur till vellinge o marknad. hitta ett linne men de mycke folk så palla inte stå där. meen köpte till Noah =)
bilder på inköpet kommer =)


nä nu vakna min prins!

Kommentarer
Postat av: Patricia gravid v 33

Allting gick bara bra :) Allt sååg fint uut! Är bara lite rädd när hon säger den är beräknad att bli ca 52-53 lång fullgångna veckor! en långis ;) Men sen samtidigt säger min bm att hon tror jag kommer få tidigt för jag haft värkar så långt innan m.m!

2010-06-12 @ 20:16:07
URL: http://metricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0