saaaknar!

sitter här o saknar min älskade lilla guldklimp som sovit över hos mormor o morfar inatt. ville verkligen inte dra upp honom inatt när vi skulle hem, ha sov så gott och SÅ FINT! guuud mitt älskade lilla barn!

prata precis me mamma och de hade gått bra men han hade nog fått lite feber märkte hon när hon kom hem inatt efter ha lämnat oss. och sovit lite småå oroligt.
just nu ligger han o nannar än så kommer dröja ett bra tag till tills han kommer hem!!

ojoj, jag ska inte släppa honom sen!
första natten utan honom sen han föddes och tredje gången jag var utan honom igår kväll när Maddi o Malin kom o hämta honom.
igår var de längsta jag var ifrån honom eller är de än...
man visste inte vad man skulle göra när man slog upp ögonen idag, inge morgongos me min lilla plutt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0