mathilda!

missat en hel dag me sol =(. fy för säger jag!
noahs febers fel! visst de e bra att vara ute om man e dålig MEN tänk själv. man är inte så pigg själv när man e sjuk att vistas ute!
iaf Js föräldrar kom runt 18. grilla stod på menyn, kyckling, lax o kött till de potatis/rotfrukter i ugnen me mangchutneysås *mums*
invigde de nya utemöblemanget vi fått utav dom + dynor + krocket för vi hjälpt till en massa om mer som ska göras! blev ändå rätt nöjd me de. men får väl se om de blir som de förra vi hade/har kvar - SLITET o tappar färg!
hooooppas annars ska jag aldrig handla nåt sånt mer på jysk!

sen satte vi oss inne för att titta på argentina-mexiko och avnjuta lite jordgubbar me mathiiiiiiiiiiiiilda
SJUKT GOTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
åhh måste handla hem en massa mathilda men först måste jag ta mig till danmark, haha. men dom lova att köpa hem när dom ska dit senare i sommar. men Js syster hade gjort en beställning oxå så de kommer säkert inte bli många =(.



men nu vet ni. kallar SÄNGEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0