Igår dagen!

jaa, bilderna blev en jävla knas som jag ladda upp igår så berättar bara kort om vad som gjordes!

dagen bjöd på en massa mys och snack hemma hos Therese =). fick se hennes fina bebismage och de är bara 2 veckor kvar, såå roligt! även Ida och hennes Malton var me där och fick se Idas bebismage oxå men man har sprungit på henne x antal ggr i stan så man har sätt magen innan =)

oooh där me Viktoria o Daniel man och hustru =)!!

återigen.. vandra till mamma på jobb sen o åkte me hem innan vi skulle bege oss. Maddi o pappa ville gärna passa Noah medans vi begav oss till dala tillsammans me kära kollegor för grillning, champange, minigolf! super rolig kväll me en massa skratta! vi fira mamma som fyllde år i januari, haha men bättre sent än aldrig!

idag har J jobbat så vi har bara varit hemma o myst o busat! skulle egentligen varit i tyskland nu o cyklat me dom andra ifrån jobb men fick inte tag på en cykel så fick stanna hemma =( SÅ SURT !!!
ville så gärna följa me på färden. förra året missa jag för jag var gravid året innan så kunde jag inte för vi flytta. så får väl bli nästa år då!



nä om man kanske skulle se hur de går för mannen därute som fixar trappen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0