åhhhh =)

Hej denna underbara soliga torsdags kväll !!

Har haft en toppen dag =)
Dagen börja me babymassage som Noah äääälska =). Låg fint o snacka o bara njöt utav sången o massagen!
Efteråt så mötte jag och Josse me lilla Loke upp Karolin för en picknik i östervångsparken.
sååå mysigt och väldans god tonfisksallad hade Karolin gjort =)
Satt där nåra timmar så behöver jag berätta hur jag ser ut nu? hahaha. Liiite röd om axlarna ner på ryggen fast de mesta fick jag igår men såå skönt att d einte känns. Ser kanske ut som de när man ser de men känns nada :P

Iaf tack för idag töser ses på tiiiisdag =)


Annars har vi bara tagit de lungt sen vi kom hem. Noah sitter just nu o spottar sig själv på magen o kliner in de, haha. Så tror jag måste kila o tvätta av honom o sen ska i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0