idag torsdag!

spenderades som vanlig hemma hos mamma o pappa =).
bara att de lungt o snackat o ja bara tatt de lungt. mamma fick ett ryck att göra bullar me mandelmassa i såå gott! men fy bubblan var de bubblar i magen nu MEM får skyllda mig själv ju!
men ack så gott!!
J hämta oss o vi for iväg till babyland o skulle införskaffa myggnät till vagnen o solskydd till bilen, caaaars .



behöver jag säga att de var himmelriket därinne, hahah. hade kunnat gå där hur länge som helst! hann testa en ny vagn, haha och hitta en massa andra som jag bara ville testa!! är sååå vagn sjuk! vill ha en ny :P men jag kan inte lämna min kära babytravel!

väl hemma så blev de matlagning J skulle ha mat ikväll och till lnch imorron. han har hunnit me att måla sockel o gavel idag! förövrigt så är huset VIT och muren är VIT. grannarna säger att de var sjutk många år sen huset+mur var så vitt, haha. kan ni tänka er hur huset sätt ut innan?
iaf en strykning till på muren o utsidan mot gatan är KLAR =)
stolt över mannen min som klarat allt själv me sprickor, putsning o målning!
insidan kvar av murar + hus!

tagit fram en del som ska packas ner men de får bli de sista att göra imorron kväll annars luktar de...

nu kallar sängen, wiiiiiiiiiiiie! min två nderbara fina pojkar nannar redan! Noah slockna tiiidigt ikväll, aldrig hänt förr, haha.

nämen sov gott!


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

tack så jätte mycket:)

2010-07-23 @ 09:11:17
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0