små krassliga


usch usch usch, antinngen tycker vi de kan bryta ut helt eller så kan de försvinna ur våra kroppar.
hjärtat börja i förrgår o må lite små dåligt, igår börja noah att var lite snorig och slemmig, men tur de slemmiga i halsen har försvunnit nu är han bara lite snuvig. igår eftermiddag börja även jag att må lite dåligt men vakna imorse och mådde prima tills vid middes tid då de slog till igen =(

maaan orkar inget, man känner sig SÅ sjuk men är inte SÅ sjuk som man känner sig, haha.
så den där dammsugningen har inte blitt av än, får nog bli senare idag.
nu blir de soffläge ett tag sen när hjärtat kommer hem ska vi ut på en promenad och få frisk luft, mysigare att gå tillsammans än själv. måste dessutom lämna en inbjudan till E-S och sen vill jag bortom hans föräldrar och skriva ut en sak =)
spääääännande!!!

nä som sagt soffan och en kopp te..

Kommentarer
Postat av: louise

Tack =)

Blev dock lite sura minner fr ng av mina kompisar. Tråkigt när de inte respekterar ens beslut.



Kul att ni med tänker göra det i hemlighet =)



Hehe tack =)e ju tråkigt om man inte får tag på ng man gärna vill ha.



Min son blir 5 månader på söndag.

Är det en pojke eller flicka du har ? hur gammal e h*n?



Nu ska vi städa lägenheten här, mindre kul men ett ont måste

Ha en trevlig onsdag

Kram

2010-01-13 @ 15:30:47
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0