present


jaha, nytt år och ny vecka.
hjärtat mitt börja jobba idag igen efter lite ledighet och de känns tomt utan honom men redan på onsdag får jag ha honom hemma igen, en heeeel dag!

noah ligger och nannar så gott nu, skulle på promenad men han somna så gott i famnen så vi väntar me den tills J kommit hem så man får lite sällskap =).
sen i fredags har noah börjat vakna vid 4 tiden för mat, vilket han inte gjort på över 1.5 månad. men tror de är för han ligger och är lite orolig en stund innan och sen vaknar han upp och känner av att magen är hungrig. meeen de gör inget sömnen får man igen senare i livet =).
lite små orolig och gnällig är han för att små bissingar är på gång =). såå sött! men de kan ju ta ett tag innan dom är framme så de kan gå fram o tillbaka hur han mår.
just nu har dessutom lite feber, mitt lilla hjärta!


vet jag lovat bildern ifrån julen/nyår mm meeen har inte fått tummarna loss me att fixa detta me stämpel. måste komma på hur.


just de, födelsedags present fixad till syster nu =)
späännande att se vad hon tycker om den!

Kommentarer
Postat av: Filippa - blivande mamma

Tror vi med! :) Slemproppen har gått och har lite värkar dock inte mycket. Vi hoppas på natten! Kram på er

2010-01-04 @ 16:25:26
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0