God middag


natten har vatt mycke bätte än igår natt =)
dock så vakna han redan första gången vid 00.30 men somna om och vakna och var piggelin vid 03. så gick upp värmde mat och gick på toa, skulle sen in och hämta honom då hade han somnat om, haha.
naaw! så de var bara till att krypa ner i sängen igen.
fick sova till 06 och då var han hungrig, haha.
han hade nannat lääääänge då. men beror på att han hade feber hela dag/kväll igår och sov inte mycke alls.

nu nannar han middag så jag ska passa på att äta lite maaat, varm oboy och mackor, haha
den frukost, lunch eller ja vad amn ska säga.


tajjjo så länge!

Kommentarer
Postat av: Louise

God middag!

Japp, nu när han väl fått till det vänder han sig i tid och otid, men kul e det.



Nej det där med pengar är ingen höjdare, jag ska se om jag möjligtvis kan börja jobba lite på kvällarna ng dagar i veckan.



Skönt att helgen varit lugn och mysig.



Nu är det lunchvilan här är det tänkt, ska plocka undan efter lunch och sen kryper även jag ner.



Vad ska du hitta på idag då ?



ha en trevlig dag du med

kram

2010-01-26 @ 13:27:01
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0