God middag denna fredag


sitter nu och tittar på ellen, vad annars, haha.
finns ju inte föööör mycke som går på tv:n om darna ja inte på kvällen för den delen heller.
noah nannar gott och gjort de ett tag.
min fina plutt!

skulle egentligen ha träffat sofie & thilde ida och fixat lite. meeen glömsk som sofie blitt så glömde hon helt bort att smsa mig igår kväll hur de blev, haha. så vi fick snällt stanna hemma meen gör inget för
vi nanna lääänge idag.
vid 10 slog noah upp ögonen och börja snacka och spraka mig i magen, haha.
men då hade vi vatt upp en gång vid 6 för mat o la oss igen vid ca 6.45.
sååå mysigt att ha honom brevid mig, blir inte allt för ofta om nätterna då han är en vilding i sängen, haha


åh vet inte vad jag ska göra, finns inget att göra. städa, tvätta och vek tvätt igår ju och noah nannar.
hmm, jaja får väl kolla runder lite till, haha
 

Kommentarer
Postat av: sandra

var bor ni någon stans? i trelleborg?

kram

2010-01-29 @ 23:28:35
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0