febrig


nu har min lilla prins äntligen somnat. börja me att han somna i famnen när vi åt en väldigt sen kvälls middag. nanna drygt en timme innan han vakna o åt lite, pyjamas och ny blöja åkte på. passa även på att kolla febern men smarta jag gav ju honom panodil innan vid halv åtta så självklart så hade febern gått ner. och detta kom jag på när jag höll på att ta tempen, haha.
men iaf feber hade man och förbaskat ont, mitt lilla hjärta!


så nu ska jag krypa ner i sängen brevid min älsakde som redan som sen en timme tillbaka.
återkommer imorgon om dagen som gått

sov gott! 

Kommentarer
Postat av: Louise

Tråkigt att den lille har varit dålig, hoppas han e bättre nu.

Ja det e jätte skönt att ha o göra o träffa nya, hade nog klättrat på väggarna annars.



Nä jag kände inte Mindy innan, våra killar är kompisar, så det var så vi träffades.

Aha gör ni det, va kul =)



Ja man blir ju tyvärr lite låst utan körkort, har heller inget tyvärr.

Ja jag fattar inte att bussen är så dyr som den är, de vill att man ska skona miljön, men ändå är det jättedyrt att åka buss.



Så skönt med helg nu. Idag börjar vi på babysim, det ska bli såå roligt.



Hoppas du får en skön fredag och helg

kram

2010-01-22 @ 10:11:15
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Nina

å hoppas han mår bättre idag,,.!

2010-01-22 @ 10:45:56
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Anna (linas kusin)

butiken ska flytta lite längre ner i byn o bara ha kläder o lite nappar o flaskor...



ja en del finns här beror ju på vad du e ute efter....



2010-01-22 @ 11:01:51
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0