aah nä!



igår blåååste och snöa de mycke att vi inte kom iväg på den promenad som jag ville, menmen.
fick bli bilen ner till centrum istället.
tyvärr var ersättningen slut som vi åkte ner för att handla. fråga snällt om dom hade den på lagret men fick ett surt och snäsit svar tillbaka;
nu är de såhär, finns inte den på hyllan så har vi inte den. sen sa hon nåt mer och avsluta så du vet de. när vi var på väg ut vände jag mig om då börja snacka om detta me den andra kassörskan och var riktigt sur över de, hallå jag ställde en liten fjuti fråga!
ahh galen blev jag!
förmodligen en dålig dag och kanske fler som vatt och frågat, vad fan vet jag!
men såå dåligt att dom inte köper in fler när dom vet om att dom burkar gå åt dom x antal dom köper in.
detta är ju inte först gången den är slut när vi skulle ha handlat.
vi som hade beställt falafel me oss hem så den blev ju kallt när vi fick köra till coop på jägersro och handla och när vi ska betala är där TVÅ kassor öppna, gissa om dessa köer var lååååånga. hon som stod framför oss snacka nåt om att folk hade fått gå hem pga vädret och dom fått dra ner på folk?, hennes dotter hade dessutom gått o sagt till om mer personal och de kom en stackare, en...
snabba som vi var kom vi som tredje person till den nya kassan som öppna, haha.

sen fick vi äntligen åka heeeem!!
resten utav kvällen bestod utav en massssa mys me mina två favorit pojkar =)


sitter och tittar på nyheterna nu och de visar mer snöööö, NÄÄÄÄÄ vill inte ha mer nu!!
nu kallar noahmtror han börjar bli lite nannig igen.
lilla sömntutan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0