Fullt år!


sitter och funderar på vad man kan köpa till J när han fyller år och hur man ska fira de, dock är de inte förräns april meen ändå. gäller att vara tidigt ute.
han nollar ju
:P

men fy vilket år vi har framför oss me en massa födelsedags, bebisar, konfimerationer mm

januari : Mamma fyllde 50 år

februari : dopet som då har varit, D & Ts bebis ska anlända när som =)

mars : kusin D fyller 20 år & Js bebis är beräknad

april : J 30 år, min syster fyller 15 & blir konfirmerad samma helg, Js kusin blir konfirmerad, D skulle nog ha sin 20års fest om jag inte minns fel

maj : M & Ds bebis är beräknad, likaså Ls bebis

juni : syster tar studenten, C 1 år & I 5 år, mina kusiner fyller 25x2 deras far blir 50år 

juli : systers bebis är beräknad  jippi! M blir 1 år

augusti : L & Ms, I & Fs bebisar är beräknade, kan blir systers bebis månad oxå

september :  M fyller 30år (tror jag)

okober : VÅR FINA PRINS BLIR 1 år, kan bli dop?

november : systra min fyller 30 år, R fyller 60år (men när minns jag inte men någon gång i under hösten)

december : M fyller 30 år, de är julafton och nyår


många födelsedagar och många beeebisar att mysa me =)

Där emellan ska vi planera in semester oxå...
Och de kommer säkert komma mer under årets gång...

Kommentarer
Postat av: louise

Ja det e verkligen det.

Klart de måste förstå.

Blir nog i slutet av mars, väntar på svar från prästen för tillfället,han ska flygas in från stockholm. Samma präst som döpte mig och min bror.

Nä tyvärr har det inte blivit av med dopet, har fått skjuta på det ng gng.



Ja det e verkligen ett bra pris, ja ta och kolla upp det.

Ja det e ju roligare att gå med ng man känner, hade jag med tyckt =)



Ja verkligen jättesnabbt, skönt med helg dock.

Tiden har börjat gå så snabbt sen man fick barn tycker jag hehe.



Ja dagen har varit supermysig med babysim och en tur till babyland, måste dock tillbaka då jag i alla hast köpte fel grejer suck. Tur att det ligger så nära =)



Hoppas att din dag varit bra med, vad har du hitta på?



Nu ska jag hålla kväll med familjen



HA en bra kväll och helg

KRam

2010-02-12 @ 20:30:24
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: jennifer

oj fullspäckat :D

2010-02-15 @ 18:46:29
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0