tiisdag


begav oss till trelleborg för att uträtta några ärenden, de vill säga;

tatueraren
till E fixa färg
telenor lämna in sofies mobil
köpa skor
köpa mascara
inte handla till noah
;)
köpa flaggor

dagen börja iaf bra =)
fick åka gratis till trelleborg för att busschaffisen tyckte inte jag skulle lämna noah i vagnen undertiden han körde och jag skulle betala, de var en rätt liten buss och han stod inte bra där vagnplatsen var. Tackar och tar emot!
när vi kommer till övre och chaffisen hjälpt mig ner me vagnen så berättar han om vädret och om jag skulle hem igen skulle jag ta mig hemåt så fort jag var klar, senast 16.10 bussen pga snöovädret som skulle komma.
snällt att han tänkte på oss =)
sofie och thilde mötte oss på övre sen begav vi oss ner till för att få detta fixat.
så vad fick vi uträttat ifrån ovanlistan?
tatueraren hade stängt just då vi kom, färgen fixa vi E och kommer bli kanon, TACK!, dom hade ingen lånemobil till sofie så hon fick återkomma en annan dag för att lämna in, mascara blev köpt.
hitta INGA fina skor var då ute efter klackskor och inga flaggor blev köpta heller.
en super fin tröja fyndades till noah, skulle inte handla nåt till honom meeen kunde inte låta bli när malin hitta denna, haha. ja, malin kom och gick en sväng me oss efter hon vatt me lina och stina en runda, som vi oxå träffa en stund.
snöööön börja falla och de börja blåsa, SÅ TRÅKIGT!
tog bussen hem 16.10 och herrjisses vad de blåste och snöa. när man kom vid öppna fält så blåste snön så mycke att man varken såg vägen eller möttande bilar. tog henne ca 40 min att ta sig till anderslöv bara!!!
när bussen precis hade börjat rulla så vakna noah, trodde han skulle nanna hela vägen hem.
noah blev hungrig så fick ge han kall mat, de gick ner fast han grimasera en hel del, haha. är man hungrig så går allt ner. när han ätit färdig titta han nöjt på mig och log, då hade han gjort en surprise i blöjan, haha. min goa unge! så fick snällt ställa mig i bussen och byta på honom.
och äntligen var vi hemma efter 1.45 min på bussen. hjärtat kom och mötte oss i snöyran!



så en mysdag dag, snöyra, bussåkande, en massa skratt åt underbara thilde <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0