snaaart min tur


sitter och tittar på LA Ink nu, sååå sugen på att få göra min nu.
men funderar fortfarande på vart jag ska sätta den, haha
så kan inte tatuera mig förräns jag bestämt mig om de..

är såå trött förtillfället. allt spänning, stressande som funnits i kroppen den senaste veckan över dopet har släppt. och de kändes igår, fick så fruktansvärt ont i halsen och huvet.
men nu är de över och kommer återkomma om denna dag när jag har lite mer tid och bilder =)

noah vakna runt halv 8 och var sååå hungrig, han hade inte ätit sen 19-19.30 igår och ytterst lite runt 21. sen mös vi lite innan han somna om. jag hann inte lägga huvet förräns jag sov, haha. sen vakna vi av en väldans duns precis utanför vårt hus och de skaka lite så vi for upp, då var de en traktor som skotta vår gata in till huset och sen tog dom vägen ner, kaaaanon!
men ändå svårt att gå me vagnen =(


hörde att kaffet pluddrat klart nu så ska ta mig en stooooooor kopp kaffe

Kommentarer
Postat av: louise

La ink, e bra, gillar Kat starkt.



Hoppas att din helg har varit bra.



Ja testa, vår tog inte ersättning och när han äter mer ökade inte min mjölk, så jag ökade smakportionerna istället.

Vår blir ju inte mätt och vaknar en gng per natt för ammning, men han vägrar ju välling med, så vi kör gröt.

E lite jobbigt det där när de inte blir riktigt mätta.

Gröt funkar bra, hä serveras det gröt med fruktpure morgon och kväll. Sen ska vi öka matportionerna ytterligare. Men vissa dagar vill han bara äta bröstmjölk, kan smaka ng skedar av det vanliga.



Hoppa det funkar bra med smakportionerna så han inte blir hungrig på natten, kan ju vara som du säger tänderna med.

För när vår e hungrig på natten skriker han och tystnar inte förrän han får mat.



Hur gick det med smakisarna och gröten ?



Ha en bra söndag

Kram



Tack för receptet!

Hoppas du hade en trevlig fika =)

Kram

2010-02-07 @ 16:09:29
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

VIll bara önsa dig en trevlig måndag :)

2010-02-08 @ 10:14:21
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0