onnnsdag


snön faller än och de blåser, så tråkigt! och fortsätta ska de göra oxå =(
hjärtat mitt kom iväg till, men trodde först inte att han skulle kunna ut ifrån vår gata. då vi bor längst ner i gatan.
snön samlas mitt i gatan och där är ca en halv meter snö, men han kom ut.
madde är glad för hennes skolbuss gick inte så hon hurra glatt när jag prata me mamma imorse, haha. dom visste inte riktigt hur vägarna såg ut in till trelleborg ännu, men trodde de blev jobb ändå.
madde skicka sms till mig att 3 bilar kolliderar i oxie och NERVÖS blev jag! hjärtat skulle ta motorvägen till jobb och då kör han igenom oxie för att komma till rätt, men fick ett sms vid 7.20 att han kommit fram heeel till jobbet =). skönt så jag kunde somna om igen.

nyss uppstigna, grannen står och skottar förfullt, den gamle mannen. noah ligger/gungar i babysittern och snackar me filten, haha.
fin fina du! <3


jaag ska ta mig en kopp te innan de är dags för mat för min prins.


god morgon förresten!

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

God middag gumman.Förstår att du var smått nervös när killen din skulle åka till jobbet..skönt med ett sms att han kom i hel skinnad..Hoppas att du får en skön onsdag fast det är trist snö väder.Kram kram

2010-02-03 @ 11:24:36
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0