Good middag fredag


sitter och njuter me en kopp kaffe här brevid mig och små tittar på sjunde himlen.
jaa, mammaledig som jag är så följder man serierna på tv fast man redan har sett dom, haha


har redan hunnit dammsuga
tvättat golven
renbäddat
satt igång en maskin tvätt
vikt tvätt
busat och myst me noah
gett honom mat
klätt på oss
hämtat posten
pratat me sofie
och hunnit läsa alla 37 inlägg som hade dykt upp under kvällen/natten/morgonen

och gick vi upp runt 8.45

noah ligger sussar så gott nu =)
och jag ska kolla lite vidare på en liten speciell sak som jag ska beställa till bebisen =)



Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vet inte än, vi får se. Vi vill ju kunna handla en massa innan men annars hade det varit mysigt med en överraskning :) Tog ni reda på det?

2010-02-12 @ 12:19:33
URL: http://themis.blogg.se/
Postat av: sofie

vad e de för en specielll sak :D

2010-02-12 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0