God kväll denna afton



mamma, pappa, maddi, malin är här lika så hjärtats föräldrar. dom sitter och tittar på bronsmatchen i curling just och inväntar på att melodifestivalen ska börja. så jag tänkte uppdatera en snabbis.

idag så var vi och titta på generall repetiotionen i melodifestivalen. sååå bra och klart finns de favoriter men tänker dock inte avslöja vem de är och hur bra dom var, får ni kolla in själva sen ;)
py bäckman likna ozzy osbourne, peter jöback sjöng galant och vilka ögon och röst, haha. och på tal om de, hur HET är inte måns???? guuuuuud, haha!
laaandet runt var där och gjorde en liten trailer som kommer den 7 mars på tv.
efteråt beställde vi kinamat me oss hem jag som hade längtat sååå efter de men gud vad besviken jag blev =/ deras mat var inte alls god.
men me nu vet man de, aldrig handla där igen!


nä nu ska jag återgå till dom andra och vara social.

ha en fortsatt mysig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0