Bvc


idag var de dags för bvc besök hos tant S eller tant o tant hon är runt 33? kanske men vi säger tant ändå, haha
har iaf fått turen att få en helt underbar bvcsköterska.

noah följde kurvan hur fint som helst, skööönt!
gått upp mindre än vad jag trodde meen längden ska vi inte snacka om, haha
de var exakt 1 månad sen vi var där sist och då var han 62 lång och nu var han 66 lång, GALET!!
jag som trott att hans byxor krympt lite i tvätten och de har varit som vuxit oxå, men nu är de bara som han vuxit, haha. SÅ NYA byxor måste inhandlas!!


snart är hjärtat hemma igen. dagen har bara sprungit iväg.
 ska nog sätta på en kanna kaffe så de är klart tills hjärtat kommer hem så ska vi fika lite och mysa =)


Kommentarer
Postat av: Mamma mina

God kväll snäckan..Så underbart väder det är denna dag.Så stor din killen har blivit,,de växer så det knackar..sen kommer de stå stilla en stund..I morgon ska jag med till barnläkaren så man får allt se hur lång min prins är nu..Han kan ha en del kläder i st 62 :) gäller att passa på att ha det innan det blir för smått.Ha en skön kväll med familjen.kram kram

2010-02-11 @ 16:52:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Alla hjärtans dag är affärernas dag...som jag skrev så firar vi det varje dag med min familj med massa kärlek :) tror att ni har det så med :) kram

2010-02-11 @ 16:56:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

jadu dom växer så fort. man hänger inte med :p

2010-02-11 @ 18:10:13
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: Lina

så stor han har blivit..stora killen..får kanske ta en dag i stan med moster så det kan handlas nya byxor till prinsen:)

2010-02-11 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0