arg som ett bi


vid 5 imorse slog noah upp sina ögon och han var hungrig och super trött. så direkt när han fått mat somna han om och nanna vidare till halv 9 =)
meeen min kropp strejka, fyy de var riktigt jobbigt att gå upp men de var bara till att masa sig upp. tittade på noah som blev som en sprattelgubbe när han såg mig och log me hela huvet, dagen kan inte starta bättre och tröttheten slog man bort!

noah tycker mer o mer om att stå/sitta i hoppgungan och har börjat komma på att man kan hoppa, haha.
han blev sååå arg på lejonet i hoppgungan, haha. sen la jag honom på magen som han verkligen inte tycker om, där blev han arg som gick över till en liten lissen noah, för armen ville inte som han när han försökte o försökte vända sig, haha. naah mitt lilla hjärta!
för en stund sen slockna han gott på golvet me snutte och bappe =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det stämmer att jag hade en annan blogg innan;) Hoppas allt är bra? krammar

2010-02-04 @ 10:54:02
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God middag gumman..Inger skoj att vara tröt.Hoppas att du blir piggare under dagen nu när solen är framme och lyser så fint på snön ;)

Känner igen det där med var extra trött tidiga mornar och efter de har fått mat brukar de bli så pigga så de ligger små ler åt en när man bara vill sova..hihhi.Nopp det blev inget bakande i går..Får ta det till helgen.Ha en skön dag.Får snart bestämma en dag som vi träffas på en mysig fika.kram

2010-02-04 @ 11:26:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej vännen

Oj det var tidigt, men som du säger, deras leenden blåser bort tröttheten.



Boken kan man beställa på de flesta stora boksajter, akademibokhandeln säljer den med.



Lätta recept faktiskt, du tar 1 dl majs, frusen inte konserverad då det är salt i det, kokar 5 min, mixa med mixerstav, en klick osaltat smör och ng matsked ersättning eller bröstmjölk. Klart.

dessutom går det jättebra att frysa dem



Har haft en mysig dag hittils, hoppas du får det med



kram

2010-02-04 @ 12:15:57
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Annellisaa

så mysigt så:)

2010-02-04 @ 12:25:28
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0