6 februari


idag är de Noahs dag !!
min fin fina prins ska bli döpt ida =)



just nu tar han sin skönhets sömn, jag tar mig en kopp kaffe och snart kommer hjärtat hem ifrån lokalen och lite " de sista inhadling"
mamma, pappa, maddi och malin kommer snart hit och då ska de dekoreras på smörgårdstårtorna, sen dom bara bort till lokalen sen är ALLT klart!


sjäääälvklart kommer dagen avslutas me MELDODIFESTIVALEN som ÄNTLIGEN BÖRJAT!!!!!
bara ÄLSKAR dessa lördag när man sitter bänkad me kära vänner och tittar =)
MYS!
nää, nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sminka mig så de är klart så amn bara kan hoppa i kläderna sen.
givetvis kommer bilder komma upp ifrån dopet =)


ha fin lördag!



Kommentarer
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Grattis till lilla Noah!

2010-02-06 @ 19:19:13
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman.Så söta bild på er :) Hoppas att din helg har varit en skön och mysig helg..Får snart bestämma en dag som vi träffas på en god fika..Ha en skön måndag morgon.kram kram

2010-02-08 @ 08:00:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0