Iväg kom vi!

Noah somna rätt sent i förmiddes så jag ställde in stadbesöket tillsammans me syster, något jag inte tycker om o helst inte vill rubba är hans rutiner!
men iaf vid 13 slog han upp sina blå och snabbt skicka jag iväg ett sms till syster som acka på direkt att åka intill stan ändå, haha. på hela 20 min hann jag fixa Noah, han fick mat, och dressa mig, sminka mig lätt o fick packat väskan o var vid bussen 13.20 PRICK!!
inte illa pinkat va?



hade 3 måsten:
hitta overall, tjockare vantar och just den dära söta pälsmössan
kläder till mig
termobyxor till Lina


hem kom vi me overall, vantar o mööööössa, SOOOOO HAPPY!!!
dessutom på REA, äääääääääääääääääälska REA
!!



vad får ni se sen
;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0