Då var han igång igen!

den dära lilla busfröet i huset ;)

alla sladdar är utdragna ur kontakterna, rotat i blomman och hällt lite välling bland sina leksaker =(
bus bus bus !

ja, dagens planer var egentligen att tärffa N & M... men eftersom Noah behöver ha en overall o jag nya kläder och snön i veckan har satt käppar i hjulet för några planer så måste jag ta de ida.
så typiskt!!!

men overall jakten kan vara över. fyndat en men jag vil inte ha den nästa vecka, vill ju ha de NU!
så hoppas hoppas de blir ett fynd ida....



syster är snäll o följer me oss till staden idag för att titta o spana. hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Lina

jag behöver ju oxå handla..vi hittar en overall till nosen:)

2010-12-03 @ 11:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0