Buseunge!

Här blev de sovmorgon till 10.30 men då var vi vakna ca 3.5 timme inatt..
Noah har bara hittat på bus sen dess, haha..
Såklart tänkte jag inte på att stänga dörrarna till toa och till rummet där katterna har sina mat/vattenskålar o låda.
Först hade han gått in i badrummet rivit ut allt i skåpet och pillat upp bomull från påsen, sen tagit me sig den in i katternas rum och lagt de i deras vattneskålarna, tagit de våta bomullet och tryckt ut vattnet.
Han satt så klart bara o skratta o Torres & Hjärtrud låg glatt o titta på.

Sen han han hunnit me att dra ut allt i sitt skötbord, sina leksaker på rummet och böcker.
Rivit ner kläder som låg på hans byrå.
Dragit fram förlägningsladden i vårt sovrum o dragit ner mina kläder som legat på en pall....
När jag satt i telefonkö innan så var de vääääldigt tyst, visste han satt bakom soffan där han redan försökt att välta omkull lampan. Undertiden jag prata i telefon så kom han, rent SVART runt munnen! Går bakom soffan och ser att han pillat i en blomma som står där inne i ett hörn, kastat jord i hela den delen utav rummet...
Jag hade inte tanken på att där stod en blomma!!

Vad har man mer hunnit göra?... Jo, dragit fram ALLA leksaker så ligger utspridda i vardagsrummet/köket..



Nu sover han gott men må tro de efter allt detta bus!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ojojoj, du har haft att göra idag hör jag! Vilket litet busfrö :)

2010-12-01 @ 23:52:51
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/
Postat av: Moa - Leos mamma

Haha nää det är samma här..



Igår var vi i tyskland hela dagen..ni då?

2010-12-02 @ 09:23:05
URL: http://www.lillagroda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0