trött på detta..


att vara såhär förkyld tillråga på allt har jag fått feber =(
skulle haft mysdag me josse och john ida men fick tyvärr ställa in, tråkigt!

annars har de inte hänt så mycke mer. skulle hämta ut noah skor och skulle bara sväng inom hjärtat syster o lämna en sak men sluta me att jag fastna där. tog en kopp kaffe och njöt i solen, så grymt skönt!
sen var de matdags för noah så styrde hem och tänkte gå sen men orka inte gå ner o hämta ut paketet så får bli imorgon.
bara tatt de lungt..


nä nu börja halv åtta hos mig så ska göra mig en kopp te och mysa ner mig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

svar Ja jag är verkligen supersugen att köpa den just för att Liam bara vill sitta hela dagarna och det blir lite tufft att sitta o hålla i honom hela tiden bekväm som man är ;)

2010-04-12 @ 21:01:23
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Josse och John :)

KRYA PÅ DIG GUMMAN <3<3

2010-04-12 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0