sjukstuga


igår kväll hörde vi noah var lissen och han var riktigt riktigt lissen for in till honom eftersom vi aldrig hört hon vara så lissen. men han halv sov fortfarande. tog ett bra tag innan han sluta vara lissen, fick lite mat och alvedon sen sussa han gott igen.
närsta omgång var runt 03, hosta, snorig och super duper lissen. även denna gången tog de tid innan han lugna ner sig. ny omgång me mat, liiite alvedon och ren blöja x 2, haha.
sussa nåra timmar, vet inte alls vad klockan var när jag vakna av att noah var SUPER DUPER lissen =(
usssch och yr i bollen var jag av att vakna upp så, haha.
la honom på min mage sen lugna han sig o somna om, så mysigt! efter ett tag la jag honom brevid mig och då var de dags igen, såååååååååååååååååååååå lisssen!
hostan vill inte ge me sig alls, och de blir bara värre när han är så lissen.
iaf vakna av att pappa ringde och då var klockan lite över 10 så fick nån timmes sömn till. vänder huvet mot noah och får värsta smilet och klar blåa ögon titta på mig =)
hur underbart som helst!!!
MEN kommer alltid ett men guuuud så varm han var. vi har en sååå dryg temp så tog inte tempen helt ut men när jag sluta stod den på 38.7.
öööönskar så innerligt att kan kunde få denna hemska hosta o feber så min fina lilla plutt hade sluppit!
dessutom dregglar han som aldrig förr så kan vara bissingarna som spökar samtidigt..

även jag har blitt dålig, dåligare än igår. har fått noah baciller i mig inte så lätt när man vill pussa på honom hela tiden och man är nära hon 24 timmar om dygnet.



sooolen skiner så fint! får dra ut oss på en promenad senare. måste till apoteket o fylla på förrådet!

men nu ska jag återgå till Unga Mödrar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0