sålda


äntligen är den extremt fula malm byrån såld, fin var den när jag köpte den men ack inte nu i mina/våra ögon. så skönt att bli av me den. nu ska vi bara hitta en ny, en vit! malm har vit men deras lådor är helt värdelösa. jysk hade nån men den ser så glansig ut men får se när vi kommer dit och tittar.
cd-insattserna i bokhyllan me oxå sålda ida så nu är de bara bokhyllorna kvar.

annars idag har vi bara tatt de lungt vatt en sväng på jägersro. usch noah har fått sån rälig hosta och lite snorig. och sover jätte oroligt o är små lissen. hela natten har vatt så sov sammanlagt 5 timmar mellan 00-08.30. min lilla prins! trött var ja när jag gick upp vid halv 9 meeen överlever och än har inte tröttheten slagit till! tror han har lite ont i munnen för fingrarna är inne i munnen extra mycke, dregglar ner sig och föredrar filten o ha i munnen istället för napp.


oj klockan springer iväg. måste packa skötväskan sen ska vi iväg för lite mat hos hjärtats föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0