regn


bara för de regnar kan vi inte ta vår eftermiddas promenad =(.
såå tråkigt. dagen annars har bara bestått av en massa mys och dammsugning. men snart så slutar mitt hjärta eller ska ha slutat men man vet aldrig. när han kommer hem ska vi bege oss till jägersro.

sen blir de foooootboll hela kvällen lång =)
först ut är de skånederby mellan helsingborg - malmö sen ikväll är de inter - barcelona.
sen måååste hjärtat mitt hjälpa mig att skriva nytt CV. har hittat 3 jobb som ska sökas till sommaren. men kom på att CVt ligger på andra datan och vi har inte den data sladden för den har mamma & pappa.
attans!


nu hörde jag en ljuv stämma ifrån sovrummet!



Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Hehe, nej men dom var fina och vi behöver en till nästa vinter ;)



Det var super på badet, synd vi inte har det i Ystad! kram

2010-04-20 @ 19:46:41
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Du får ta på dig gummistövlar.!

2010-04-21 @ 08:40:49
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0