mössa


i fredes var vi på jakt efter en ny mössa till noahs nya fiiiina jacka.
men fanns de?
Nä, inte en enda. sååå besviken så han fick snällt använda sin gul/blåa pop mössa som bara kasar ner hela tiden.
såå måste till stan o se om jag hittar någon. blir iaf jägersro ikväll så hoppas hoppas dom har en mössa. och denna mor är kräsen så de kan inte vara vikken som helst heller, haha.

jo, skulle köpa en helt svart enkelt body på lindex men de fanns inte en enda, såå dåligt. så de måste inhandlas idag oxå. hoppas dom har de där. och att H&M har dom fiiina jenasen =)


och att den dära rolling stones tröjan finns till mig ;)

Kommentarer
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Skoj att du letar efter en mössa jag skall snart (kom inte ihåg exakt datum i huvudet) lägga ut en tävling om en jättefin mössa från idapdesign.



Ja jag har med jobbat på dagis. Tycker med synd om dom små, så hoppas verkligen vi kan lösa det så min är hemma till januari -11 (född sep 09). Så han kan gå också i alla fall, och vi får en dagmamma. Tror det är bättre när dom är så små.

2010-04-20 @ 10:36:01
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0