mönster

god morgon god morgon

idag blir de en myyyyyss dag!
de är fredag och de innebär att de Sofies lediga dag =)
så snart ska vi bege oss till Trelleborg för lite myspys me Sofie och Thilde!
blir några ärende till stan hoppas hoppas dom har ett svar på guldfynd nu! är 15 månad sen nu jag lämna in en sak där gravering skulle ändras på en av noahs doppresenter. sist så hitta dom inte den och chefen jobba in då. så håll tummarna att jag får tillbaka den idag eller om dom har ett svar till de!
först ska vi inom mamma/mormor på jobb o hälsa på och hon vet inget =)
hon kommer bli sååå glad =)
igår så kom hjärtats föräldrar över en runda och me sig hade farmor me sig mönster o garnnystan så jag fick se färgerna till noahs tröja. Js mormor alltså gammelmormor ska sticka en fiiin pippi tröja til noah =)
och just de. pappa J kom hem me den efterlängtade jeansjackan till noah =)
har vatt slut i hans storlek i trelleborg, mobilia o inne i malmö. men igår tog han sig en sväng inom mobilia medans bilen var inlämnad på verkstaden o va hitta han?
joooo jacka =)

joo, ska även klippa mig.
men frågan är om man ska klippa lugg eller inte?
Hmm, vad tycker ni?



men nu ska jag packa de sista o klä mig. ser även att noah börjar bli lite nannig.
btw noah sov HELA natten. tjhhhiiiiii på dig bvc läkare IGEN !

ha en braa dag!
hörs!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mycket :)

Det löste sig som tur var, dom har satt in bussar så han får snällt sitta på den i ett x antal timmar! haha

hoppas det löste sig på gulfynd och att ni har en mysig fredag :)

2010-04-16 @ 11:20:00
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag gumman.Hoppas att allt är bra med er som det är med mig och min familj..

Datumet är bestämt det är lördagen den 3/7 står man brud och ska ha dop samma dag..ska bli så skoj..längtar jätte mycket..Ha en skön helg.kram

2010-04-16 @ 13:55:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar Javisst var dom fina! Älskar POP i största allmänhet! ^^

2010-04-16 @ 17:26:38
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Har kollat på en Emmaljunga Ozone City! :) Det blir en sådan med nu ska vi bara bestämma oss för vilken färg! hehe

2010-04-17 @ 11:14:11
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Vi har en Nitro City nu :) Haha ! Men jättedålig i sittdelen :/ Kram

2010-04-18 @ 21:29:33
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0