lördagsöndag

helgen har bara sprungit förbi me en rasande fart...

lördagen hade kommit och de var dags för syster att bli konfimerad. gick iaf kanon av de lila jag såg. hade en trött liten så inte mådde alls bra så jag missa i stort sätt hela konfirmationen. hörde lite lite av deras tema där de mesta var sång. iaf maten verkade bli vädligt uppskattad, vi lyckades - mamma och jag =)!
stanna kvar på hela kvällen mumsa på lite mat o hade de trevligt åkte hemåt vid 22.30. SKIT GTRÖTT och mådde pyton.


  



söndagen bara sprang iväg, soooovmorgon satt fint =). vakna och mådde fortfarande dåligt så fick ringa pappa o säga att jag inte kunde spela =(. han kalla in mig i laget som en "reserv" haha. dock inte kunnat tränbat på en måndag pga den äckliga hemska förkylningen som aldrig vill ge me sig verkar de som.
J pyssla o dona därute, måla i lite sånt. så jag passa på att städa, torka av skåpen, mikron oc tvätta all tvätt. börja detta vid 10 och avsluta runt 16, haha. snacka om man fick ta pauser för att orka. annars hade nog bara tatt kanske runt 2 timmar. sen hade jag nåra mysstunder me noah oxå =)
sen blev de bara en massa mys me familjen resten av kvällen!
äääääälskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0