ikke se nikke


hitta ingen mössa idag heller, såå ströigt. eller jo hitta ju två men den ena satt lite för tajt och den andra njjaaa, föll inte mig riktigt i smaken.
hitta en polarn o pyrets hemsida den klassika blå/vit randig och en som gick lite över öronen en mörkblå. så fina så MEN ska ta en runda på nätet imorgon förmiddag o se annars får jag se om jag har känner för att bege mig ill stan på eftermiddan. så tråkigt att gå själv bara!

bara för jag var så upp i jakten på mössan så glömde jag bort resten jag skulle titta o inhandla. aja, kommer en annan dag.


nu kallar sängen. först borsta bissingarna sen krypa ner under mitt varma täcke i ett kallt sovrum, skööönt!
så god natt!

Kommentarer
Postat av: Nina

hihi ja min gos :D

2010-04-21 @ 11:28:41
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Så skoj att du med gillade min nya klänning som jag fick i går..ska bli sant nöjde att inviga den på lördag när vi ska på våra vänners sons dop :) Hoppas att du hittar en mössa till prinsen.kram

2010-04-21 @ 11:31:14
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0