hosta, hosta, hooooooooooooosta


noah bara hostar o hostar =(. är de inte vanlig hosta så är de en massa slemhosta, feber som kommer o går dock ingen hög som tur är, sen snor som bara rinner. ibland hostar han så mycke att han inte får luft!
min lilla plutt! önskar att jag hade fått skitet i stället fast mår redan pyton, huvevärk, ont i kroppen halsen o bihålor. har fortfarande inte hämtat ut mitt nässpray mot bihålorna men receptet är hittat nu, haha =).

vi skulle ju me till karolin på klädesparty, fiiina kläder till noah =) men går dock inte nu eftersom vi sjuka. attans! ville se om där fanns nån jacka eller overall.


noah nannar så nu ska jag me ta o slänga mig på soffan o ta de lungt me en kopp te!

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag..Hoppas att han blir bättre i dagarna..Aldrig skoj när de små är sjuka..Min har lita problem med magen så det kan vara såna tider nu..Ha en skön eftermiddag.Skönt att städa undan hemma ..kram

2010-04-06 @ 14:24:34
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0