Goddddagens


big bowl igår var rätt roligt, men kunde ha bowlat liiiiite längre tycker jag.
firade som sagt mitt hjärta som fyller år på måndag. vad han fick vet jag inte, haha. jo en liverpool mössa för den invigde jag i natt, haha. sen nåt annat me liverpool oxå sen såg jag ett kuvert ifrån Hornbach dock inte öpnnat så vet inte hur mycke de var på.
meeeen trevlans iaf!

noah var hemma hos sofie och mös en massa. men gud vad jag sakna honom!!
men visste att han hade de bra här hemma. sofie hade me sig majskrokar till noah och de mumsa han i sig som bara den, haha. gottegris!

var ju tänkt att jag skulle vatt på träningsläger nu men bussarna går som dom går och en sambo som inte får köra gör att jag fått stanna hemma. har dessutom två äckliga feta sår på mina lilltår ifrån igår när jag invigde mina våååååååååårskor!




nu vakna min lilla fina prins här brevid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0