Första tanden


idag visade den sig, den första bissingen!
vänster frambissing titta ut.


busa me noah på golvet och han skrattar för fulla muggar då fick jag syn på nåt vit sträck.
titta o kände och jovisst var de en lite bissing som spruckit igenom! inte konstigt han mått så dåligt denna veckan o var så lissen till o från igår o idag. titta igår innan vi åkte på festen men då var där inget men nu i eftermiddes fick jag se =) har haft misstankar på att de är bissingarna som spökat nu när han har vatt dålig.

i vanliga fall så får man alltid dom längst ner först sen dom däruppe.
så dom andra kan inte vara långt efter nu.



undra hur länge man får nanna innan noah vaknar. han var sååå trött vid halv sju tiden att jag inte kunde hålla honom vaken mer. hoppas han kanske vaknar när vi ska gå o lägga oss så man få nån timme i rad o sova. mår pyton förtillfället o bara lääääääängtar till sängen som jag ska vandra till när jag skrivit klart. har fått hosta nu oxå, så drygt och ingen hostmedicin hemma, blä!


meen vet ni.
god natt och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0