dricka själv

nähä, hade mobilbloggat innan men de har tydligen inte kommit fram aja..

kvällen har vatt sååå mysigt så. noah mumsa i sig nudlar-grönsaker-skinka till kvällsmat och lite jucie till de =)
han äääälska de så! han ville själv pröva att dricka ur flaskan men fick inte riktigt upp den. så imorgon ska jag ta fram hans mugg så kanske de går lättare.
han nanna dessutom ute i ca 2timmar ida =). och de är något vi ska införa nu, sova ute när de är nannedags. plus att jag får motion när jag ska nanna han i vagnen ;)
efter maten tog vi oss ett bad vilket verkligen behövdes man skulle tro att de var jag som bada oxå så som han skvätte, haha. mös ner sig hos pappsen innan han fick lite ersättning o nanna gott i min famn sen =)
såååååååååååååååå mysigt!!!!



nu ska jag nanna. sen får vi se vad morgondagen har att erbjuda =)

god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0