BVC



idag vart de 6 månaders kontroll de vill säga läkaren gör undersökning.
allt såg fint ut och allt var bra me honom. min Älskade lilla plutt är nu 70 lång och väger 8160g.
följer kruvan kanon fint!
blev nästan lite ovän me läkaren över några saker. hon lyssna inte på vad jag sa, gaaaah!
sen de hon sa stämde ju fan inte ett skit. lyssna på vad jag säger!
ett ex var att noah kan ibland vakna om natten för han är hungrig. men vet ni DE ÄR FEL !!!
vi ska låta honom vara, vilket vi testat men slutar me att han skriker så mycke att han är kräkfärdig.
visa barn är hungriga om nätterna. vet flera som går upp för att ge mat, en är tex 1.5 år.
nä så nu vet ni de är fel enligt henne. hon tyckte J skulle ta över på natten så vi skulle avänja honom vid att vakna upp så. AMEN HALLÅ !! hon tyckte vi skulle göra en annan sak oxå och DE reagera jag oxå på.
min mamma reagera på detta oxå eftersom luren åkte upp direkt när kommit ut därifrån. hon hade aldrig hört talas om detta innan och hon har själv 4 barn och jobbat me barn i hela sitt liv.
när nästa gång vi ska träffas är de hembesök. och då ska jag ta upp me att byta läkare!
men nog om detta!



min plutt mår super duper bra!


nu ska jag göra mig en kopp te eller kanske en kaffe o solen?
o en macka me guuuuuuuuuuuuurka o salt o örtkrydda
MUMS
noah ligger o nannar i vagnen ute. är dags att börja me de nu när de är så fint väder =)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad var den andra saken då??

2010-04-14 @ 13:17:00
URL: http://mammaensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0