blocket


goooood förmiidda!

vakna imorse till ljuden ifrån noah lät som en bil, haha. de är de nya nu! pratar man me honom så börjar han göra så, haha. <3
men hur underbart är de inte att vakna upp så?
när jag kolla på klockan var den 8.30 prick!
vilket betydde att noah nannat hela natten lååång ända sen han somna gott i sin mormors famn igår runt 21.30.
naaaaaaaaah mamma lilla gullegris!


nä nu ska jag ta tag i de jag starta datan för. lägga ut saker på blocket. nu vill vi ha bort de!!
fast liiite kan jag nog kika runt lite, huset är redan städat och maskinen rullar för fullt, noah sover och mannen min är ute i verkstaden.

så en kopp kaffe o skriva annonser.

hoj!

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

så mysigt:)

2010-04-02 @ 11:26:51
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0