betsat

idag har de var lika lugn som igår. noah mår så mycke bätte, så skönt. dock så rinner näsan, hostan är hemsk och han är varm men ingen feber men ack så mycke piggare o gladare än igår.
men jag har blitt värre, haha. usch nä!
inget som orkas nu...

men har fått vikt tvätt som jag hade glömt i torktumlaren ooooppps. tagit ur diskmaskinen, hängt tvätt och fått betsat de jag skulle ha gjort ida. ska återigen göras imorron sen åker dom förhoppningsvis upp imorron så vi kan få bort alla böcker o kassar me cd-skivor. åååååh ja, få lägga in våra kläder i byrån! går inte just nu för där är hyllplanen som hjärtat betsat...
hoppas hoppas imorgon!!!



JA! Torres gjorde just nu 4-1 mot benfica.
UNDERBART!


nu minsann tror jag att jag ska stänga ner o krypa ner i sängen, är sjuuuuuuuuuuuk trött!
god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0