03.00


ojojoj, värsta natten på läääääääääääänge!!!
när vi gick o la oss vid 22.30 så vakna noah upp utav en hostattack. sen var han klarvaken eftersom vi var tvugna att ta upp honom.
fick mat o ny blöja och oj vad han gäspa o klia sig i ögonen, så trött. men han kunde inte somna. när han väl slutit ögonen så vakna han upp små pipande efter nån min.
vid 01 somna han gick in o la han men han vakna efter nån min, då var jag så trött så trött så. gick upp la han i vagnen vad gör den lille plutten då? (
vid denna tiden är han klar vaken) han ligger o skrattar för fullt när jag kör vagnen fram om tillbaka, haha. antagligen så kila de i magen när jag gjorde så, haha. guuud så härligt de var att höra han skratta så!
försökte ge honom lite vatten o testa me lite mat, men ack nä. ny blöja sen satte vi oss i soffan igen.
klockan var lite över 02 och J kom upp o avlöste mig så jag kunde vila. helt slut i kropp o knopp. hade feber så roligt var de inte att sitta uppe me honom, men dom busa o hade sig. tog över igen vid kvart i3 kanske och PRICK 03.00 låg vi i våra sängar. han somna på två röda!


heeeeeeeeeeelt slut i rutan när han sen vakna lite över 7. men bara att titta på honom och få de underbara leendet mot en gör att man får kraften att gå upåp. men vi lå o drog oss en stund innan vi gick upp. så skönt!
sen har vi bara tatt de lungt hela förmiddan tills noah slockna på två röda i famnen vi 11. la mig för att titta på unga mödrar o decka visst ja me o vakna upp vid 13.20 nån min senare vakna även noah.
SJUKT SKÖNT ATT FÅ SOVA kan jag få tala om.


men NU ska snackegrisen är brevid få mat sen ska vi dammsuga och sen blir de nog en promenad för att hämta ut skorna!

tjjjjjjjjjjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: Therese

det låter som en minst sagt spännande natt :)

Tur man kan gjädjas åt de fina stunderna fast man är trött som 7 ålderdomshem mitt i natten :D

2010-04-13 @ 18:12:55
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar jo det vet jag ju, Liam har varit riktigt stadig länge. Han har varit tidig med det mesta hittills faktiskt. :) Åh vad jag är sugen på att köpa en sådan. hihi

2010-04-13 @ 18:29:19
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

usch vilken natt!! Tur att det "förhoppningsvis" bara blir bättre! Kram på er!

2010-04-14 @ 08:45:13
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0