vetekudde


idag har jag inte rört mig alltför mycke.
har alltså suttit eller legat ner mest i soffan.
har inte känt mig helt ok, hmm. tröttheten kom smygandes i eftermiddes och den timmes sömn var helt underbar som jag fick! vakna dock kände mig som innan men inte trött iaf =)

iaf när hjärtat kom hem for vi till ikea som vi sagt. har läst att folk tyckte de var rörigt därinne men vart fanns denna röra? skulle köpa lister som hittat där men måtten stämde inte överens me de som stod på nätet när vi kom. men vi har nog löst den gåtan me listerna, skönt. gick därifrån utan lister men en ny matlåda, tyg och bajspåsar, haha.
åkte till maxi och inhandla lita maaud tills imorgon sen for vi hem till hjärtats föräldrar. vi skulle bara hämta tomater men stanna visst över på hemmagjord pizza. kanske inte de godaste men vi slapp laga mat för kvällen, så de vart skönt =)


nu står hjärtat och mååålar, fin slipar i hörnen mellan fondväggen och de vita.
och jag ska gå och värma min vetekudden som är sååååå underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0