tycker inte om...

... att bli väckt. vid halv 9 ringer skegrie förskolan och frågar om jag kan jobba. fick snällt förklarar hur de lå till men hon verka dock inte förstå mig först, daaaaaaah!
sa de säkert till henne 4 gånger att jag skulle ha liten och att jag skulle ha när som men verka verkligen inte gå in men till slut så, tror jag att hon hängde me. men men!

men där rööööök min sovmorgon som jag hade BESTÄMT att jag skulle ha. men tjiiii på den.
så nu ska jag slå på en film som jag låna hos mamma och pappa igår och vila lite. fast man kan den redan utan till men finns inget annat att titta på.

soffan-film-vetekudde-nektarin
NU



Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag söta.Allt är bra med mig..har varit hela denna dag med killen min i ullared så man är jätte trött..Hoppas att du har fått en skön start på veckan..snart så är er bebis hos er :) Mina skor är köpta på Din sko..Kram

2009-09-21 @ 15:29:14
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0