torres


satte mig ner o soffan och direkt kommer torres springandes och la sig tätt intill mig, sweet.
börja klia honom vid de ena frambenet, oooj vad han sträckte på sig, sen sluta jag då slappna han av sen klia jag igen, kunde hålla på se ett tag han njöt för fullt men de såg så roligt ut, haha



kliar

sen så somna han såhär


och benen dom stretar åt varsett håll, haha.
han är såååå go och mysig fast han kan terra en.



ikväll så har jag bakat frukostbullar *mums*
blev så sugen när jag läste M's blogg igår, tyvärr hade jag inget hemma igår så baka de nu ikväll istället som vi kan njuta av imorgon till frukost.


men nu ska jag visa nåra foto för hjärtat mitt...

Kommentarer
Postat av: Elle

Dom ser så goda ut gumman! =)

2009-09-19 @ 13:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0