nu säger kroppen och knoppen god natt


fyyy vad trött jag är nu eller har vatt de sen vi kom hem runt 18.30 tiden.
kroppen den vill verkligen inte som jag vill !!

iaf när hjärtat kom hem for vi till jägersro, kattsand stod på listan att inhandlas och även lite mat blev de.
kolla hm om dom hade babybyxorna jag skulle ha handlat igår men fanns ingen storlek där heller, men men. sen skulle jag in på apotekt o handla lite salva mm men hallå ! KRYLLA av folk så vände igen när jag stod utanför. vi åkte till ekohallen istället för vi skulle se vad dom tog för en babyfilt som mamma och jag hitta igår. hade för mig att den var billigare inne på jättekul och såklart var den den så blev att vi köpte den, mys. gick inom klädesbutiken som ligger där och hitta en fin sparkdärkt =) Bilder kommer imorgon orkar inte lägga in på datan.

när vi kom hem satte vi igång att sätta upp listerna i taket så nu är de klaaart =)
och mumsa på tonfisksallad till kvälls mat *mums*

och nu ska denna tös gå o nanna kudden.
sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0