lördag + söndag + måndag =


lööördagen bestod mest utav städning. fick putsat fönsterna så nu kan SE ut :). vi hann även me en runda på jägersro där hjärtat fynda lite kläder :)
vid 18 tiden kom folket hit :)
blev en liten kräftskiva här hemma, hade mycke mycke trevligt och något som vi måste göra om snart igen!
fast dock inte kräftis då, haha.
givetvis så titta vi på matchen som gick och herregud. säger zlatan bara!
efter lita kaffe blev de kvälls kubb ute i blåsten o kylan,haha. en massa härliga skratt och många skålar.
hade lite att skåla för denna afton!
när klockan slog 03.00 vandra jag till sängs, helt slut!
tack till er som kom för en riktigt kanon kväll!

söndagen vandra man upp runt 9 snåret och direkt in i duschen.
kroppen var helt mör och de kändes som man var riktigt bakfull, haha.
vid 13 tiden var dags för dop för Colin :)
han var duktigt och sov igenom hela cermonin inte ens när han fick vatten på huvet vakna han :)

när vi kom hem var vi riktigt rikigt möra båda två. hade gå o lägga mig så trött jag var men kände att jag fick hålla ögonen öpnna annars hade jag inte kunnat somna. så fick för mig att tvätta vårt överkast för de var som sagt riktigt riktgit äckligt smutsigt.
ja, ni som läste gårdagens inlägg vet ju att tvättmaskinen gick sönder.

idag när vi kom hem så skulle vi testa att tömma maskinen på vatten och centrifugerings knappen sluta lysa. såå glada vi blev, men tjiii fick vi !! vi bestämde oss för att testa köra en gång och när jag kommer in så blinkar samma tre som igår.
SKIT! den var sönder. så nu väntar jag bara på att unga mödrar ska sluta och hjärtat målat klart så vi kan bege oss till media markt för att titta på en ny tvättmaskin.
idag börja dagen me att jag att jag vakna runt 4 tiden, gick på toa och sen var de kört kunde inte sova!
vid halv 6 fick jag nog och gick upp och satte mig o soffan. fick nån timmes sömn mellan 7 o halv 10 nåt.
men guuud så trött jag var!
de har blitt en vända hos mamma på jobb för jag skulle skriva ut en lapp och ge en liten lista till grannen som ska handla lite saker till mig. mne varken någon lapp skrevs ut för inretnet var nere eller någon lista till grannens lämnades. så de får mamma göra imorgon till henne!
sen blev de en snabbis på ams för att lämna in närvarolapp.


de blev ett låååååååååååååångt inlägg idag och nu är unga mödrar slut så nu ska vi bege oss !

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon söta..Hoppas att du har en skön dag i sen sommar värmen.Ska ta en promenad senare i dag med kameran i högsta hugg så man kan fåna några sen sommar bilder..Måste göra saker om dagarna så man inte blir lätt uttråkade..Snart är din bebis hos er...Här är det ca 100 dagar kvar..tiden går snabbt..Inte skoj att er tvättmaskin har gått sänder..Hoppas att ni finner en som är bra & till ett bra pris.kram

2009-09-08 @ 10:43:17
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0