God morgon torsdag


har egentligen inget vettigt att skriva men gör de ändå, har inte hänt för mycke sen sist.
tisdags så var jag en sväng i trelleborg hämta min närvarolapp på ams
sen så åkte jag me hem till mamma och pappa :)
vi fick en present av grannen/kollega till bebisen, en sparkdräkt sen ett set me strumpor, byxa, body och en tröja att ha utan på sååå fint, tack! sen fick jag se de hon inhandlat till mig i ullared, såå kanon att hon skulle dit där nu, haha. blev 3 dra pålakan till spjälsängen, 2 lakan till vagnen, ett nalle bäddset till vagn och ett nalle puh till sängen, super super bra!

  

när jag om hem så hade hjärtat gjort klart skötbordet :)
de blev jätta bra!
nu är de bara dörren som ska på oxå men de hade vi me oss när vi kom.
ja, vi har själv byggt vårt skötbord för jag hitta inget som jag tyckte riktigt om och så mamma kom på iden att själv bygga, bild kommer när dörren kommit på plats.

igår så tog jag de bara lungt. titta på de nya avsnittet av one tree hill :) längtar redan till nästa.
sen tvätta jag lite, jo vi satte upp vår sänglampor och vi skulle börja sätta upp tavlor mm i barnrummet men då plinga de på dörren och hjärtats föräldrar stod där. dom skulle ge oss lite info vad vi ska göra nu när dom reser bort två underbara varma veckor till korsika!
resten av kvällen låg jag bara i soffan me vetekudden *min vän* titta på idol och sen på fotboll när de väl ville funka på datan. annars fanns de ju inte ett skit att titta på.



händer idag då?
jo de blir väl samma visa som igår.
tvätta de nya som inhandlats och fått och ligga på soffan och ta de lungt..

nämen sicken tid de har tagit för att skriva detta, haha
nu kanske lite frukost i magen?
yes tror så.

ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0