bullbak =)


fick ett ryk innan och var sugen på bullar.
vanilj/kanelbullar =)
ska bli sååå gott, haha


igår så passa jag minna. börja me frukost hos sofie & thilde och dom lekte lite.
thilde kalla mig tjockis men sa sen snällt och klappa på magen "bebis", så kärt!
tog oss en tur i stan och titta lite.
när jag lämnat minna så begav jag mig till mamma på jobb och vänta på att dom skulle få sluta eftersom dom hade studiedag. fick träffa den nya rektorn och hon verka super!
åkte me mamma hem sen och träffa dom andra och snacka och tog de lungt en stund innan vi for till staden, igen. fick inhandlat en amnings bh äntligen och pyjamas som jag tittat så länge på och passa på när man hade lite rabatt, haha.


snart kommer nog hjärtat hem, han har nog fått jobba över eller var de bilen som lät där ute nu?
yes de vart de :)

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

Det bakas överallt tycker jag:D

2009-09-02 @ 17:03:23
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0