freeeeeeedagsmys


tänkte slänga in ett litet inlägg eller nåt...

idag är de freeedag och de innebär MYS =)
vi har ätit gott och tittat på först delen av idol, hmm. hur kan man ge wildcard till camilla?
äääärligt fanns 2 andra som förtjäna de bättre än henne!
men men
och hon kommer verkligen INTE gå vidare, hoppas jag på iaf!

annars idag har vi vatt en sväng på iiiiikea behövde köpa gångjärn så vi kan sätta upp dörren till skötbordet och tänkte fylla på me fler bajspåsar meeen de fanns ju inte men vi fynda en lampa till vardagsrummet =)
de fanns inte mycke uppe eftersom dom håller på att packa inför flytten till svågertorp, där slår dom upp portarna den 21 oktober.
åkte en sväng till ekohallen där fick jag ett par nya mjukis av hjärtat. han hade tröttnat på mina gråa, håliga och slitna mjukis, haha. meeen vill inte ju göra mig av me dom, haha. dom är ju så sköna!!
blev även ett 2 par strumpor till pyret. vi hitta en hel del kläder men kan ju inte handla eftersom vi inte vet vad som befinner sig därinne i värmen.


VI LÄNGTAR SOM TUSAN NU !!!!!


nu kom hjärtat in me färsk ananas *mums*


Kommentarer
Postat av: Ella

Haha. Jag käkade med färsk annans. Fick lite ont i munnen. Men visst, jag fick värkar.. Men inte tillräckligt mycket. Jag var inte fullgången iheller. Nu måste du vara lite öm i kroppen, stackare!

2009-10-03 @ 11:39:56
URL: http://mommysmonster.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman.Allt är bra med mig fast det är trist höst väder..Sitter här & myser med levade ljus & det är rätt mysigt..Då var inte min tanke rätt att er lille skulle komma i onsdags..då tippar jag innan nästa onsdag :) Hoppas att du får en skön dag ändå..Det var väl i Oxie du bodde..när du har fött din bebis får vi ta & träffas när du har kommit in i rutinerna.Ha det gött.kram kram

2009-10-03 @ 13:27:53
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

eller hur! Camilla e inte bra, hon förstör låtarna och skämmer ut sig. Dom skulle gett Moa chansen!

2009-10-03 @ 16:20:22
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman..Jo för jag träffade din kära kusin m på fika i torsdags & vi började prata om barn & så kom vi in på dig att du har gått över & jag har vist blandat i hop dig med din kusin..men efter ett tag fick jag klar bild vem som var med..hihih....Du har inga barn sedan innan om jag har fattat det rätt..har för mig att det var din dotter som du har på bilderna..eller är jag snurrig:) Hoppas att du får en skön söndag.kram kram

2009-10-04 @ 13:34:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Liw

Halloj,



hur går det för er. Visst har ni BF nu i dagarna?



Trevlig kväll!

2009-10-04 @ 16:24:18
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0