väääädret



hade tänkt mig en skön promenad i solens sken efter Noah hade fått mat MEN undertiden hann de slå om ifrån nästan helt vindstilla och sol till grått, små regnit och blåsigt. såå tråkigt!!

idag tog vi en låååång sovmorgon ända till 9.45, de var skönt
=)
annars idag har vi myst en massa och jag har städat. våra små kära fyrbenta små gosiga djur har haft krig me varann inatt, haha. krig=en massa hår överallt, men så länge dom mår bra och kan roa sig så gör de inget dom är mina små gosiga kattern ändå.
snart slutar hjärtat eller han gör de nu så snart är han hemma hos oss
=)
blir nog en sväng till hjärtats föräldrar för att gratta hans pappa som fyller år ida, grattis grattis!

igår så var jag på som sagt på efterkontrollen, allt gick bra satt och prata en lååång stund om förlossningen, hur de var att vara mamma och en massa annat.
slapp iaf att hoppa upp i gynstolen :P. eftersom jag var hos läkaren för två veckor sen så tyckte hon att de inte behövdes skönt, för de e inget man vill göra frivilligt, haha.
och hon fick träffat och gosat me Noah =). innan vi gick så sa hon;
jaha, då får vi se vem jag får träffa nästa gång utav er två, så log hon och små skratta. (sofie och jag har då haft samma Bm under graviditeterna)
sofie och thilde var me och passa noah undertiden, dessutom var de första gången hon fick träffa Thilde =)


nä men nu ska jag återgå till tradera och kolla in nappar till min prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0