nämen oj då..

de var ett tag sen jag skrev tror de minsan var över en vecka sen men jag har inte funnit tid och sen har jag legat dålig i nåra dar.

jaha vad har då hänt?




för exakt en vecka sen satt vi en en helt underbar stuga me utsikt över sjön tillsammans me mamma, pappa, madde, malin, sofie, thilde, hjärtat mitt och vår underbara son.
vi alla bodde i stuga på 50kvm, haha men de gick hur bra som helst. mös me att elda i spisen och bara tog de lungt och umgicks. pappa, hjärtat, mamma och malin basta och tre av dessa fjånar tog inte bara ett utan två dopp i sjön, haha. fy fööööööööör så kallt de var denna dag o natt så man kunde bara gissa hur kallt de var i vattnet då.
dock låg toan i en annan byggnad och denna toa var inte vilken toa som helst. utan man fick sätta ner en påse som likna en melittapåse göra sitt behov trycka på en knapp sen så förnbränndes de, haha.
heeeeeeeeeeeelt galet!
aja super mysigt hade vi och vill gärna tillbaka!

    
    

i tisdags då begav tog vi oss till trelleborg.
mötte upp sofie och thilde på övre sen tog vi oss en sväng om i affärerna innan vi slog oss ner för en lunch och då hade tant karolin oxå kommit och gjort oss sällskap
=)
karlin fick äntligen träffat noah och som hon längtat och frågat om vi kunnat träffats och nu fick vi till de =)
tack så mycke för den fina dräkten!!
sen begav vi oss till jobb och de blev en STOR flock runt noah, haha.
klart att alla ville se vår underbara guldklimp!
dom har väntat länge på denna stund skulle komma att dom skulle få se honom.
dom har ju följt graviditeten ifrån den dag mamma berätta för dom tills dagen var kommen och jag ringde o berätta att vi stanna kvar på BB.
noah fick en present utav alla, super fin kofta me tiger på när han var bebis, byxor, body och tre par strumpor.
så fint gjort av dom!

annars så har de inte hänt så mycke mer denna vecka.
jag legat me feber ifrån tisdag kväll tills igår, känner mig dock inte helt ok i kroppen meen överlever.
jo, i måndags var de vi på bvc och han följer kruvan precis som han ska =)



nä nu hörde jag någon vakna....


Kommentarer
Postat av: Mina

God kväll söta..Så mysigt med stuga :) Fina bilder..allt är bra med mig & min prins i magen..ja snart är han hos mig..Var det på Malmö bb du födde honom eller? Längtar den dagen jätte mycket..Packade väskan i dag så den står klar & ska hämta hem vagnen nästa helg..så nu får han komma när han känner för det..Börjar känna värkar mer & mera nu..skönt..men långt i från de värksa värkarn för det gör så satnas ont..men denna gång ger det massa glädje av det..Ha en skön kväll söta.kram kram

2009-11-06 @ 19:18:45
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0